Dodavatel mi v termínu neposlal vyúčtování za energie

18.01.2024, aktualizováno
  • Oddělení ochrany spotřebitele
  • Životní situace

Řádné vyúčtování dodavatel vystavuje zpravidla jednou ročně (pokud jste si smluvně neujednali kratší interval) a obvykle chodí v přibližně stejném období. Délka zúčtovacího období nesmí dle zákona přesáhnout 14 kalendářních měsíců. Jestliže jste od obchodníka vyúčtování v řádném termínu neobdrželi, písemně ho vyzvěte, ať vám ho vystaví. Pokud na vaši výzvu nebude v přiměřené době reagovat, můžete se s podnětem obrátit na ERÚ.

Podrobnější informace najdete v našich odpovědích na nejčastější dotazy, obecně o vyúčtování (včetně toho, jak se v něm zorientovat) čtěte na jiném místě našeho webu.

Sdílejte