Ochrana spotřebitele Praha
Úřední hodiny pro vyřizování telefonátů spotřebitelů
Pondělí | 08:30–11:00 a 12:00–14:30 |
Úterý | 08:30–11:00 a 12:00–14:30 |
Středa | 08:30–11:00 a 12:00–14:30 |
Čtvrtek | 08:30–11:00 a 12:00–14:30 |
Pátek | 08:30–11:00 a 12:00–13:30 |
Upozorňujeme, že s ohledem na mimořádnou situaci, kdy se na oddělení ochrany spotřebitele obrací s dotazy velký počet spotřebitelů, jsou naše telefonní linky přetížené a nemáme možnost se spojit se všemi volajícími. Zároveň jsme nuceni, s ohledem na časové a personální kapacity a nutnost vyřizování písemných podání, omezit dobu pro telefonické konzultace. Telefonní spojení na podatelnu slouží k činění podání správnímu orgánu, nikoliv vyřizování dotazů spotřebitelů.
Doporučujeme zvážit písemné/mailové podání, neboť je vysoká pravděpodobnost, že se na oddělení ochrany spotřebitele nedovoláte.
Upozorňujeme, že nejsme příslušní k vyřízení reklamací vyúčtování (kontroly správnosti vyúčtování) či přijímání samoodečtů. V těchto věcech je třeba se obracet na svého dodavatele.
Úřední hodiny pro osobní jednání
Pondělí | 08:30–17:00* |
Středa | 08:30–17:00* |
* po předchozí telefonické domluvě